Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sze-Fei-Nur Izzuddin cipta sensasi juarai Terbuka China

'Bukan 'honeymoon', saya tidak ke Jepun jika tahu Kedah akan dilanda banjir' - Sanusi; Rampasan Op Global jadi bukti status ...

Perhatian alluser! 5 hari lagi peluang buat perubahan Branding & Marketing

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualan raya 2024.
image

Salam alluser,

Setiap tahun, teknologi dunia semakin maju. Lambat sikit, kita akan ketinggalan dalam menggunakan teknologi yang sedia ada.

Menjadi usahawan, alluser bukan lagi hanya mengejar perkembangan semata-mata, namun juga melibatkan kemampuan untuk beradaptasi dengan teknologi.

Penting bagi usahawan untuk memahami perubahan yang berlaku di sekitar mereka kerana dunia perniagaan tidak lagi seperti dulu. Perubahan datang dari pelbagai sudut.

Kesedaran terhadap trend global, perubahan teknologi dan pasaran adalah kunci untuk terus kekal relevan.

Usahawan perlu terbuka terhadap pembelajaran yang berterusan, kerana ilmu bisnes adalah sangat penting dalam dunia yang sentiasa berubah kini.

alluser, kami nak jemput anda untuk sertai sesi Branding & Marketing Growth bersama Tuan Radz Mohd, Chief Business Officer RichWorks pada 26 Disember 2023 secara Zoom.

Sesi ini adalah sebagai persediaan strategi bisnes 2024 dalam branding dan marketing serta 10 kali gandakan jualan raya tahun hadapan!

Selain itu, anda juga akan dapat Blueprint BMG 2024 dan Tuan Radz sendiri akan terangkan tentang blueprint tersebut.

Istimewa buat usahawan yang sertai BMG!

Jika alluser memenuhi syarat yang ditetapkan, anda berpeluang dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada 9 Januari 2024 secara bersemuka di Lembah Klang.

Dapatkan akses kepada Zoom anda di bawah!

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular