Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

Tentukan hala tuju bisnes alluser untuk ready 2024!

Kuasai branding & marketing bisnes anda bagi tingkatkan jualan raya 2024.
image

Klik gambar di atas untuk daftar

Salam alluser,

3 hari lagi sebelum kita melangkah ke tahun baru 2024. Dah betul-betul set azam tahun baru ke tu? Atau nak bawa azam lama je? Tak pe, yang penting ada azam yang nak dipenuhi.

Jangan hanya tahu berazam, tapi tak ada tindakan pula. 10 kali gandakan usaha tahun ini berbanding tahun-tahun yang sebelumnya. Jika alluser pilih untuk buat perkara yang sama, result yang dapat pun akan sama saja.

Nak berjaya 2024, tentukan dulu hala tuju bisnes anda. Apa matlamat yang anda nak capai? Tak ada yang mustahil kalau betul strategi yang dilakukan.

Bila dah ada hala tuju bisnes, barulah mudah untuk tentukan marketing apa yang nak dilakukan untuk menaikkan branding bisnes anda.

Bercakap tentang branding & marketing ni, ramai usahawan masih tak faham kenapa ia penting sangat dalam bisnes. Mak cik jual nasi lemak tepi jalan tu boleh je berniaga, tak ada pula kena fikir semua ni.

Nak berniaga memang mudah alluser, tapi nak sustain dan pergi ke level yang lebih tinggi adalah cabaran buat usahawan. Dan mak cik jual nasi lemak tak kan berjaya jika tak ada pelanggan yang bercakap tentang produk mereka sekali gus menaikkan branding nasi lemak tersebut.

image

Kalau nak lebih faham, jom hadir ke sesi Branding & Marketing Growth (BMG) bersama Tuan Radz Mohd, Chief Business Officer RichWorks pada 3 Januari 2024 di platform Zoom.

Beliau nak turunkan ilmu pada usahawan dan terangkan tentang Blueprint BMG 2024 yang anda akan turut dapat sebagai persediaan strategi bisnes 2024 dalam branding dan marketing serta 10 kali gandakan jualan raya tahun hadapan!

Jika layak dan memenuhi syarat yang ditetapkan, anda juga berpeluang dijemput ke sesi eksklusif bersama Mentor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada Januari 2024 secara bersemuka di Lembah Klang.

Banyak lagi perkara menarik bakal temui anda tahun hadapan. Are you ready? Jika ya, dapatkan dulu akses Zoom anda di bawah!

Setiap bisnes mempunyai cabaran sendiri. Dengan kesungguhan dan kreativiti, anda boleh menjadikan idea marketing anda sebuah kejayaan yang berkekalan.

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular