Pages

Check Available Cheapest Domain Here

Featured Post

Sultan Selangor titah percepat proses tindakan terhadap GISB

Para SUKMA: "Adik mahu mak hidup senang" - Firdaus Fariduddin; Bekas isteri, adik tiri mengaku tidak bersalah bunuh pemandu e-Hail...

Umpama mimpi, tapi boleh jadi realiti alluser!

Persiapkan diri menghadapi cabaran dan menyusun strategi bisnes untuk menang 2024
image

Klik gambar di atas untuk daftar

Salam alluser,

Orang kata, bisnes yang biasa-biasa ni jangan mimpilah nak capai jualan RM1 juta. Apatah lagi RM10 juta dan ke atas!

Umpama nak makan di restoran mahal, tapi tak banyak duit. Cukup-cukup makan dan hanya boleh makan makanan yang biasa-biasa saja.

Ya, betul! Apa yang mereka cakap tu tak salah. Sampai bila-bila pun bisnes alluser akan biasa-biasa jika tak buat tindakan yang betul untuk pergi ke level yang seterusnya.

Dah nak masuk 2024 ni, sampai bila nak duduk di takuk yang sama? Jangan takut untuk beri komitmen pada strategi yang baru. Perubahan boleh berlaku jika komited buat tindakan yang proven success.

Tiada yang mustahil! Kami ada banyak contoh di mana usahawan dibimbing untuk capai jualan hingga RM1 juta pertama mereka melalui pementoran SPIRE.

Salah seorangnya, Puan Adibah Mazlan yang bukan hanya berjaya capai RM1 juta pertama bahkan kini sudah pecah rekod hingga capai jualan lebih RM10 juta pada tahun ini saja! Anda boleh baca kisah perjalanan beliau di sini.

Anda kena berani, insya-Allah kejayaan menanti di depan sana. Tak apa jika dah lambat, asalkan ada keinginan, perubahan itu akan berlaku.

Kami menjemput alluser ke Briefing Session Business Coaching bersama MenThor Usahawan, Datuk Wira Dr. Azizan Osman pada 2 Januari 2024 secara Zoom.

Sesi ini adalah salah satu cara untuk mempersiapkan diri usahawan dalam menghadapi cabaran dan menyusun strategi bisnes agar menang pada 2024.

Dr. Azizan pun nak tengok bangsa usahawan berjaya, jadi jangan sia-siakan peluang yang ada ini. Dapatkan akses Zoom anda di bawah.

Salam kejayaan,
RichWorks International

NAK GANDAKAN 10X JUALAN RAYA 2024 ANDA?

NAK CAPAI JUALAN HINGGA RM1 JUTA MAHUPUN RM10 JUTA SETAHUN PADA 2024?

FAHAMI & KETAHUI STRATEGI YANG BETUL DALAM SESI BRANDING & MARKETING GROWTH INI!

(Klik Banner di bawah sekarang)

Persediaan 2024 Anda

Penafian: Email ini dihantar kepada database kami, sekiranya anda tak mahu menerima sebarang hebahan aktiviti keusahawanan, klik butang unsubscribe.

Unsubscribe

Richworks International Sdn Bhd RichQ, No.77, Jalan Badminton 13/29 Seksyen 13 Shah Alam, Selangor 40100 Malaysia +60192442244

Popular